O nas

O nas O nas
Obsługujemy klientów w zakresie dostaw materiałów biurowych, opakowań, sprzętu biurowego, mebli metalowych itp. na terenie całego kraju.

Zamówienia można składać

- on-line na stronie internetowej www.xerima.com.pl
- telefonicznie 17 773-00-77
- faksem 17 773-00-66
- e-mailem: xerima@xerima.com.pl
- osobiście w dwóch oddziałach naszej firmy:
Mielec, Al.,Kwiatkowskiego 11, Specjalna Strefa Ekonomiczna
od pon-piąt w godz. 9:00-17:00,
Soboty w godz. 9:00-13:00
Mielec, ul.Potockiego 9B, Stary Mielec
od pon-piąt w godz. 9:00-17:00,
Soboty w godz. 9:00-13:00
Towar dostarczamy własnym transportem w dniu zamówienia lub w następnym dniu roboczym. W sytuacjach awaryjnych ustalamy indywidualnie godzinę dostawy.

Zwroty

Klient ma prawo zwrócić każdy towar w terminie 10 dni od daty zakupu pod warunkiem, że ma oryginalne opakowanie i nie był używany.

Formy płatności

- gotówka w siedzibie firmy lub u osoby dostarczającej towar
- przelew
- karta

Ceny

Ustalamy indywidualny poziom cen i upustów w zależności od obrotów.
Towar dostarczamy na podstawie faktur VAT i dokumentów WZ. Istnieje możliwość wystawiania faktur zbiorczych raz w miesiącu na podstawie dokumentów WZ.

Referencje i certyfikaty

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. ZAMKNIJ